Hyvia представляє перші водневі прототипи заправної станції та Master Van H2-Tech
- HYVIA представляє прототип Renault Master Van H2-TECH
- Без викидів CO2* зі збільшеним пробігом і швидкою заправкою.
- Великий фургон для перевезень з об'ємом вантажного відсіку 12 м3 і пробігом до 500 км з'явиться в 2022 році.
- Оснащується системою паливних елементів потужністю 30 кВт, виробництво якої буде розгорнуто у Франції до кінця року.
- Автомобіль, силова установка і воднева система також виробляються у Франції.
- HYVIA представляє прототип водневої заправної станції:
- Доставка екологічного водню та розвиток заправної інфраструктури;
- Проста і безпечна експлуатація;
- Збірка розпочнеться у Франції до кінця року.
- Ці прототипи стануть першою практичною демонстрацією унікальної комплексної екосистеми HYVIA, в яку увійдуть рішення з виробництва і доставки екологічного водню, а також лінійка легких комерційних автомобілів з силовими установками на паливних елементах.
«Я з гордістю представляю наші перші водневі прототипи. HYVIA розробляє рішення водневої мобільності, адаптовані до потреб клієнтів і сучасної економіки. Ми зможемо розгорнути повну екосистему на окремих територіях і для комерційних автопарків, а також забезпечимо безвуглецеву експлуатацію транспорту. HYVIA швидко розвивається завдяки зусиллям і напрацюванням двох лідерів у своїх галузях: Renault Group та Plug Power».
- Master Van H2-TECH має нульовий викид CO2*, збільшений пробіг і швидкий час заправки.
- Він підходить для бізнесу, великих замовників, автопарків та місцевих громад. Водневі силові установки особливо актуальні для легкого комерційного транспорту, так як дозволяють збільшити пробіг при перевезенні важких вантажів і активної експлуатації.
- Master Van H2-TECH має вийти на ринок в 2022 році. Це великий фургон для перевезення товарів з об'ємом вантажного відсіку 12 м3 і пробігом до 500 км.
- MasterVan H2-TECH оснащується системою паливних елементів потужністю 30 кВт, акумулятором на 33 кВт-год і резервуарами на 6 кг водню (4 резервуари по 1,5 кг).
- Виробництво налагоджено у Франції:
- Master Van випускається на заводі в Батійї.
- інтеграція електричних і водневих систем здійснюється PVI, дочірнім підрозділом Renault Group з Грес-Арменвілье.
- Двигун виробляється на заводі в Клеоні.
- Систему паливних елементів почнуть збирати на заводі Renault у Франції до кінця року.
- Водневі резервуари буде поставляти французька компанія Faurecia.
- Воднева заправна станція HYVIA дозволяє заправитися приблизно за 5 хвилин, а сам процес не складніший заправки бензином, що серйозно розширює можливості експлуатації автомобіля. Водень може подаватися під тиском 350 і 700 бар.
- Станція працює наступним чином:
- водень виробляється на місці за допомогою електролізу або поставляється автоцистернами.
- На станції водень стискається для зберігання, а потім заправляється в автомобіль.
- При цьому пріоритетна увага приділяється безпеці - ця система відповідає всім технічним нормам.
- Водневі заправні станції можна буде купити або взяти в оренду.
- Збирати водневі заправні станції HYVAA почнуть у Франції на заводі Renault у Флані до кінця року.
Ці прототипи є першою демонстрацією комплексної екосистеми HYVIA. Вона включає в себе виробництво водню на електролітичних установках, доставку до заправних станцій, а також лінійку легких комерційних автомобілів з силовими установками на паливних елементах (Van, Chassis Cab і Citybus), яка з'явиться на додаток до акумуляторних електромобілів.
Далі заплановано випуск наступних прототипів:
- Master Chassis Cab H2-TECH — великий фургон зі збільшеним на 19 м3 вантажним відсіком і пробігом в 250 км.
- Master Citybus H2-TECH — міський міні автобус місткістю до 15 пасажирів з пробігом близько 300 км, який ідеально підійде в якості службового і громадського транспорту.
* Під час руху відсутній викид CO2 та інших контрольованих забруднюючих повітря речовин відповідно до вимог WLTP.