В кінці гонки команда їхала з гарними очками: Даніель був шостим, а Естебан восьмим. Але потім Валттері Боттас і Карлос Сайнс прокололи шини через уламки від попередніх інцидентів, які залишилися в другому секторі траси Сільверстоун, і були змушені їхати в бокси. Незадовго до цього Даніель зміг обігнати Ландо Норріса і в підсумку фінішував четвертим з 1,1 секундою відставання від місця на подіумі.
Цей результат став одним з кращих для Даніеля за його період виступів у команді Renault поряд з фінішем на четвертому місці на Гран-прі Італії 2019 року. У той час Естебан останній раз приїжджав шостим на Гран-прі Італії 2018 року.
Даніель відмінно почав гонку - відіграв дві позиції і став шостим на першому колі. Естебан також впевнено стартував, пройшов пліч-о-пліч з Даніелем два повороти і завершив перше коло на дев'ятій позиції.
Після першого виїзду автомобіля безпеки обидва пілоти залишилися на шинах Soft. Під час другого автомобіля безпеки на 12-му колі Даніель і Естебан поміняли шини на Hard.
Далі йшла напружена боротьба в середині пелотону - з п'ятої по дев'яту позицію, Даніель та Естебан демонстрували впевнений темп і були налаштовані на фініш в очках.
Естебан зміг випередити Ленса Стролла і зайняти восьму позицію перед тим, як піднявся ще на дві позиції через заїзд в бокси Боттаса і Сайнса. Даніель після обгону Норріса став четвертим.